VI ÄR PÅVÄG TILL...

Fyra fotografier från Kroatien. <3
 
... ALBANIEN!! Alltså - som jag har längtat efter denna dag. <3 I över två år har jag snällt väntat på att igen få  sätta mig på ett flygplan för att upptäcka ett nytt ljuvligt land och nya vackra platser och nu är det äntligen dags. Jag kan egentligen inte ens förstå att det faktiskt har gått så här lång tid, men efter detta coronakaos tar jag verkligen inte något förgivet längre. Jag ska njuta och vara tacksam prick varje sekund under vår tid i Albanien, haha. :-) Iallafall. Nu är jag bara så pirrig och peppad på allt vad denna resa har att bjuda på. En roadtrip längs med den albanska rivieran - jag är SÅ redo för detta äventyr! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0