OM ETT FINT VECKOSLUT I KRISTINESTAD

Under veckoslutet tillbringade vi några ljuvliga dagar hos mamsen och papsen. Vi gick skogspromenader, badade bastu, hade både fredags- och lördagsmys, tog några dopp i havet och åt goda middagar. Ungefär så.
En dag trollade jag ihop en färggrann och somrig frukost som jag sedan mumsade i mig utomhus. Värmen har ju verkligen inte hittat hit ännu, men där jag satt i mitt soliga hörn kunde jag iallafall drömma mig bort. :-) 
Malin, min Malin. <3 En av anledningarna till att vi åkte till Kristinestad just detta veckoslut var för att gullisen här ovan var hemhemma på besök!! Dagarna bestod därmed av massa efterlängtat bästishäng också.
En kväll var himlen så här vacker då jag kikade ut genom fönstret! Och den här utsikten tröttnar man verkligen aldrig på. Ååh, jag älskar mitt happy place så mycket att jag snart spricker.
En dag blev prick hela gänget bjudna på en god brunch hemma hos Alexia. Efter några timmar förvandlades brunchen dock plötsligt till en rolig trekamp istället. Det var en så härlig dag!
Avslutningsvis checkade vi också av årets första glass på Camping. Jag är verkligen en sådan tråkmåns när det gäller glassmaker - jag vågar aldrig testa på några nya smaker, utan jag beställer alltid en av mina gamla godingar. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0