MAJDOPPET

När jag var på mitt happy place senast tog jag såklart några dopp i havet och därmed checkade jag av majdoppet på min ta-ett-dopp-varje-månad-streak. Och vet ni vad det innebär? Jo, att min ta-ett-dopp-varje-månad-streak är komplett!! Tolv av tolv månadsdopp är alltså avcheckade och det känns ju alldeles fantastiskt. När jag påbörjade denna streak trodde jag faktiskt att det skulle bli en utmaning, men om jag ska vara helt ärlig har det ju varit hur lätt som helst, hehe. :-) Jag tog himla många mer dopp än vad jag hade tänkt göra och jag älskade verkligen prick varje dopp. Detta har fått mig att må så otroligt bra! Majdoppet bjöd på solsken och hela 11 (!!) grader i havet, så nu är det inte ens speciellt kallt längre och vinterbadssäsongen är verkligen över. Nu ser jag bara framemot att ta ännu mera dopp prick hela sommaren. <3 Och så vill jag påbörja en ny streak.. Vad ska jag hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0