GULDGLIMTAR FRÅN HELSINGFORS

Helsingfors bjöd som vanligt på en massa guldglimtar, så jag tänker att det är bäst att slänga in allihopa i ett och samma inlägg! Här ovan blåser jag såpbubblor på en balkong i Ulrikasborg. :-)
 
Första kvällen i huvudstaden. Resan dit var en katastrof, så när vi sedan slutligen fick promenera i Helsingfors i solnedgången kändes det verkligen så himla bra! <3
 
En himla god middag med vänner på Locanda Scappi.
 
Hej på er gullisar. <3 Efter det festliga veckoslutet väntade några dagar skolning igen, och då flyttade jag (såklart) in hos dessa två i deras nya lägenhet. 
 
Kvällssolen i lägenheten!! <3 Denna inneboende är himla nöjd över sitt nya andra hem, hehe. Både lägenheten och läget är otroliga.
 
En trevlig brunch på Story.
 
Bubbel vid Mattolaituri med både gamla och nya vänner. :-) Vi var egentligen ute på en promenad längs med stranden i Eira när vi plötsligt hamnade här istället, haha!
 
Det är lyxigt att få äta middag med dessa två en helt vanlig vardag! Här åt vi pizza- och vinmiddag på Pontus
 
Twinning med min bestie. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0