OM ÄNNU ETT SOLSKENSVECKOSLUT

Alltså, veckorna seglar verkligen förbi så himla snabbt!! Fotografierna här ovan är från ett soligt veckoslut för två veckor sedan. Vi fick återigen vakna upp till sol prick varje morgon och jag tillbringade dagarna utomhus i det ljuvliga vädret. <3 Dagarna bestod av sköna promenader, massa lek och mys med mina syskonbarn, härliga skidturer, en fika med en saknad vän, himla underbara stunder i solstolen på stranden eller på balkongen, måltider utomhus (!!) och de sista stegen på isen för denna vinter. Åh, vad vi har blivit bortskämda med soliga vinterdagar, men jag är så himla tacksam för varje solig dag och jag har njutit varje sekund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0