OM EN LJUVLIG SKIDTUR PÅ ISEN

En lycklig skidåkare!
 
Hoppsan, här har det ekat tomt alldeles för många dagar nu! De senaste veckorna har vi verkligen blivit bjudna på underbara soliga vinterdagar och jag har därmed helt enkelt försökt fånga prick varje sekund. Men nu ska jag försöka catcha upp lite - jag har nämligen en hel massa fotografier att bjuda på. :-) Dessa fotografier här ovan är från en dag för två veckor sedan då jag fick njuta av en ljuvlig skidtur på isen. Solens strålar värmde, det var alldeles vindstilla och skidspåret var perfekt. Då trodde jag att det var både den första och den sista skidturen på isen, men efter detta har jag faktiskt hunnit med himla många till! Och alla har varit minst lika ljuvliga. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0