EN KÄRLEKSFÖRKLARING TILL SKIDÅKNINGEN

En lycklig skidåkare!
 
Jag hade hoppats på att jag skulle ha kunnat ta en skidtur ännu denna vecka, men de senaste dagarna har snön smultit himla snabbt och skidspåren har tyvärr börjat försvinna. Så därmed får jag bara konstatera att årets skidsäsong nu är över. Men ååh, vad många skidturer jag har fångat denna vinter och alla har verkligen varit så himla ljuvliga. Det allra bästa är att jag dessutom har kunnat skida massor på isen. <3 Förra vintern var jag så himla glad över att jag slutligen hade börjat älska att skida, men om möjligt har jag nog njutit ännu mer av skidturerna denna vinter. Det känns faktiskt tråkigt att jag inte får skida mera nu och i smyg längtar jag faktiskt till nästa skidsäsong redan! Aivilos <3 skidåkning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0