OM TVÅ SOMRIGA VECKOSLUT

En mix av somriga fotografier!
 
Två veckoslut i juni tillbringade jag på mitt happy place och vi blev verkligen bjudna på somriga dagar. Vi åt somriga frukostar, jag tog många dopp i havet, vi lekte med våra två gullisar, vi plockade blombuketter, vi skålade i vin, jag gjorde mina yogapass på bryggan, vi hade otaligt många matcher i pilkastning, vi åt massa jordgubbar, jag åkte ut på årets första SUP-tur, vi åt himla goda och somriga middagar, vi fångade prick alla solstrålar och jag lagade hemmagjord rabarbersaft. Ungefär så. Det kändes verkligen som semester, men det var bara två ljuvliga sommarveckoslut i juni. Så underbart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0