OM KARANTÄNLIVET, NYÅRSMÅL & HEMMASPA

Nya skönhetsprodukter!
 
Karantänlivet bjuder verkligen inte på några stora eller speciella bravader och de senaste dagarna har varit himla lugna. Vi har tittat på massa serier, gått lugna promenader, pratat Facetime-samtal, pusslat ett nytt pussel, bakat goda kakor, fixat i ordning i lägenheten och haft hemmaspa i flera timmar. 
 
Jag har ju aldrig varit speciellt intresserad av varken smink eller hud- och hårvård, men nu är ett av mina nyårsmål att ge min hud och mitt hår lite mera kärlek. Jag fick en hel drös med skönhetsprodukter från Dermosil till julklapp av mamsen och dessutom slängde jag även iväg en egen beställning för att komplettera min samling. Så nu när badrumsskåpet är fullt av hud- och hårvårdsprodukter förvandlade jag häromdagen därmed badrummet till ett hemmaspa. Det var verkligen så skönt att skämma bort sig själv med massa behandlingar. :-) Det här måste absolut bli en ny rutin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0