OM JOBB, FREDAGSFEELING & TÅRTVECKOSLUT

Hej på er. :-) Den här veckan har jag försökt att återgå till vardagen, men jag har tagit det lungt både på och efter jobbet. På grund av coronan är jag tröttare än vanligt och därmed var det även extra tungt att vara tillbaka på jobb. Den här veckan jobbade jag dessutom på fredagen också eftersom att jag hade missat så mycket då jag var borta, men det gjorde faktiskt ingenting. Det är ju något speciellt med att checka ut från jobbet en fredagseftermiddag och eftersom att jag nuförtiden är ledig på fredagar hade jag inte haft någon fredagsfeeling på himla länge. Men i fredags var pirret där redan på morgonen när jag vaknade och det kändes himla fint att skåla in veckoslutet med ett glas vin på kvällskvisten. Annars har detta veckoslut bestått av snöstorm och tårtbakning. Utanför fönstret har det både stormat och snöat medan jag har tillbringat tid i köket och trollat fram både en födelsedagstårta och en baby shower-tårta. Jag ska såklart bjuda på fotografier på båda tårtorna sen. :-) PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0