OM EN LJUVLIG JULAFTON

Ett skepp kommer lastat med massa fotografier från vår ljuvliga julafton! <3 När juldoppet var taget, matbordet var juldukat, julmaten var tillredd och julfotografierna var knäppta var det dags att inleda julfirandet på riktigt. Vi började firandet med att jag serverade mina glöggdrinkar och de var en lika stor succé som senast! Därefter fick vi hugga in på all god julmat och vi blev såklart alldeles för mätta som vanligt, hehe.
När julmiddagen var över tog det inte länge innan jultomten knackade på dörren. Detta år var det faktiskt jag som drog nitlotten och fick agera familjens jultomte, haha! Jultomten delade iallafall ut alla julklappar och dansade några ringdanser och Lykke tyckte att det var synd att jag hade missat besöket av den roliga jultomten.. :-) Sedan skulle vi ju förstås öppna alla julklappar och vissa julklappar skulle testas direkt! Avslutningsvis serverades det efterrätt och massa julgodis. Och det var vår julafton det! Mysig, lugn, ljuvlig, kärleksfull, rolig och fin. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0