JULDOPPET

En vinterbadande tomte!
 
Dan före dopparedan fick jag checka av två ting: juldoppet på min jullista och decemberdoppet på min ta-ett-dopp-varje-månad-streak! Dagen till ära blev jag bjuden på både snöstorm och himla tjock is, haha. Jag trodde inte att havet skulle ha frusit till is redan när det var dags för mitt decemberdopp, så allra först fick jag fundera över hur jag skulle genomföra doppet överhuvudtaget. Men lycka är att ha en lillasyster som hjälper till att borra en isvak åt en. <3 Jag hade faktiskt aldrig tagit ett dopp i en isvak tidigare, så det var en ny upplevelse! Nu är ju temperaturen i havet även nollgradigt, så kallare än så här kan det inte bli. :-) Det är ändå alldeles otroligt hur himla skönt det kan vara att ta ett iskallt dopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0