FEBRUARIDOPPET

På tal om streaks! Förra veckoslutet tillbringade jag på mitt happy place och då passade jag på att checka av februaridoppet på min ta-ett-dopp-varje-månad-streak. Jisses vad tiden går fort - det känns som att jag hela tiden får checka av ett nytt månadsdopp. Nu är det nine down och three to go. Och kanske är det bara ett dopp kvar i isvaken, sen börjar isen redan smälta igen. Galet! Februaridoppet var iallafall nog mitt kallaste dopp hittills, men det hindrade mig inte från att ändå ta flera dopp under veckoslutet. Dessutom är vi tillbaka på mitt happy place även detta veckoslut och nu är jag precis påväg ner i isvaken igen. :-) Jag brukar inte gå i bastun varken före eller efter ett dopp, men denna gång tänkte jag till och med lyxa till det med ett varmt bastubad efter ett iskallt dopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0