FASTLAGSBULLESÄSONGEN ÄR HÄR

Hörni, fastlagsbullesäsongen är äntligen här!! I måndags åt jag årets första hela fastlagsbulle och under februari tänker jag verkligen mumsa i mig SÅ många. Orsaken till att jag skriver "första hela" är för att jag faktiskt tjuvstartade med en halv fastlagsbulle redan förra fredagen, hehe. Då begav vi oss nämligen till stan på jakt efter de första fastlagsbullarna, men de var tyvärr slut nästan överallt och jakten slutade med att vi köpte Vasas allra sista fastlagsbulle och delade på den.. :-) Iallafall. I måndags överraskade alltså min älskling mig med fastlagsbullar efter jobbet och då fick vi dessutom äta varsin! Låt fastlagsbulledieten börja. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0