VI BOR I SAMMA STAD IGEN!! <3

Ni kanske har märkt att jag har fortsatt att hänga med min Malin även fast sommaren blev till höst och orsaken är att hon har flyttat hemhem igen!! I slutet på oktober fick hon sen äntligen flytta in i sin egna lägenhet och då hjälpte jag henne att flytta in och ställa i ordning lägenheten. Såklart checkade vi av den obligatoriska flyttpizzan på golvet mitt i flyttkaoset. :-)
Ååh, det känns så himla underbart att få bo i samma stad som sin bästis igen och nu får och kan vi hänga prick hur mycket som helst. Och det har vi verkligen gjort också, haha! <3 Fotografierna här ovan är från då vi tog en kvällspromenad i Vasa och solnedgången var extra vacker. Jag är så tacksam för henne och så lycklig över att hon flyttade tillbaka hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0