OM ETT FESTLIGT NOVEMBER

Prick hela november var bara en himla stor fest och nu tänkte jag att vi skulle ta en titt på några av de alla festligheter som månaden bjöd på. Enjoy: 
Min pärla Malin ordnade inflyttningsfest i hennes nya lägenhet! Och vi tyckte tydligen om att fotografera i den stora runda spegeln i köket.. :-) Kvällen bestod iallafall av goda småplock, intensiva lekar, massvis med sangria, roliga spel, härliga människor, mera drinkar och en oklar utgång. Det absolut bästa var ändå att för första gången få ha båda mina bästisar i både samma stad och samma lägenhet!! <3 
Fina födelsedagsbarnen Bill och Linus bjöd in hela gänget till födelsedagsmiddag på Åland. Firandet började med välkomstdrinkar och mexikanskt till middag och slutade med presentöppning och tequila-shottar (??), haha. Det var en så rolig födelsedagsmiddag! Mitt hjärta blir dessutom alldeles varmt av tanken på att få ha hängt med dessa människor mer än vanligt i höst. <3
Bästa Daniela fyllde trettio jordsnurr och det firades såklart stort! <3 Vi firade prick hela veckoslutet och det vankades födelsedagsfest bestående av middag och tävlingar, utgång där vi dansade prick hela natten lång OCH hotellbrunch tillsammans med ett himla härligt gäng tjejer. Har man förresten ens firat en trettioåring ordentligt om man inte har poserat med siffer-ballonger? ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0