FOTOGRAFIER FRÅN NÅGRA DAGAR I ÄLSKADE HELSINGFORS

I mitten på september tillbringade vi några fina dagar i vår älskade (och lite regniga) huvudstad. <3
 
Så här såg jag ut första kvällen då vi skulle iväg på middagsdejt!
 
Den ljuvliga lägenheten vi bodde i hade en himla ljuvlig innergård! Redan första gången vi kom in i lägenheten utbrast vi att vi ville köpa den, haha.
 
En alldeles fantastisk middag på Madonna. Prick allt var magiskt gott!
 
Lägenheten vi bodde i hade det bästa läget och därmed fick vi gå kvällspromenaderna här. <3
 
En mumsig brunch på Relove. Verkligen en brunch-klassiker.
 
Det blev såklart lite shopping också - speciellt på &Other Stories. Bland annat klänningen på fotografierna fick följa med hem. :-)
 
Mitt fina sällskap bestod av min älskling och min svärmor, men något bättre fotografi än det här har jag tydligen inte fångat på dem.
 
En middag på en gammal favoritrestaurang - Farang. Restaurangupplevelsen var lika bra som alltid!
 
Är så förälskad i denna vackra stad!!
 
En annan mumsig brunch på Levain. Saknar bruncherna i Helsingfors prick varje dag jag inte är där, haha.
 
Jag hängde såklart också med min stjärna Erika en dag! <3
 
En promenad genom en huvudstad som så småningom höll på att förvandlas till höst. :-)
 
Obligatoriskt bubbel tillsammans med bestie på Café Carusel. Och terrassväder!!
 
Helsingfors makes me happyyy. <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0