ETT HÖSTVECKOSLUT PÅ MITT HAPPY PLACE

En mix av fotografier från mitt happy place. <3
 
Jag hann vara på många ställen under september och ett förlängt veckoslut tillbringade jag i Kristinestad på mitt happy place. Jag hade även tagit med mig gullisen Lykke, så mamsen och papsen var extra glada då de inte bara möttes av en utan två favoriter när vi steg in genom dörren. ;-) Iallafall. Veckoslutet bestod av massa mys, bakning, spegelblankt hav, lekar och spel, ett skönt bastubad, trattkantareller, morgondopp, en prinsessa, pyssel utomhus, regnbågar, vaniljbullar, yoga på bryggan och en skogspromenad. Ungefär så. Det var några himla mysiga höstdagar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0