EN MAGISK VINTERDAG

Den senaste veckan har det äntligen snöat här hos oss och i torsdags blev vi bjudna på ett himla vackert winter wonderland också!! Fina snötäckta träd och himla massa minusgrader. Jag hade ett lyckopirr i kroppen och var på mitt absolut bästa humör prick hela dagen på grund av detta, haha. :-) Dessa fotografier här ovan knäppte jag på jobbet i soluppgången. Det var alldeles m a g i s k t. <3
Förutom fina snötäckta träd och himla massa minusgrader blev vi också bjudna på blå himmel och strålande sol. Det var med andra ord en perfekt vinterdag. Jag konstaterade på jobbet att det tar ont i hjärtat att behöva vara inomhus på jobb en dag som denna, så på lunchpausen tog jag kameran i handen och gick ut och fotograferade och fångade allt det vackra där ute. <3 Ååh, det var verkligen så himla himla vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0