EN LEGENDARISK KOMPIS-WEEKEND I FINA STOCKHOLM

Stockholm-snapshots och favoritpersoner. <3
 
Slutet på september och början på oktober tillbringade jag i fina Stockholm! Jag och Bill hade egentligen "bara" tänkt åka över för att hälsa på bästa Robin, men sen bjöd jag även med mig min Malin och därefter ville många av våra andra vänner också hänga på. Så det förvandlades därmed till en himla kompis-weekend och den blev en succé. Dagarna var verkligen så galna, roliga och legendariska - men många av våra bravader är tyvärr inte ens bloggbara, haha. Något ska jag självklart berätta för er ändå och dagarna bestod av ungefär det här: en klassisk kryssning med Viking Line, inspektion av Robins nya fina lägenhet, en obligatorisk fika, en hotellvistelse på Blique by Nobis, galna historier, en fantastisk middag och drinkar på Spesso, reunion med saknade Karin, en mysig middag på Knut Bar, en långpromenad på Djurgården, drinkar på Le Hibou och Sturebaren, fotografering längs med Strandvägen, så mycket skratt, en promenad på Söder, en trevlig vinkväll och otaligt många spegelselfies. Tack och förlåt Stockholm. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0