OM SISTA DOPPET I ISVAKEN

En fin kväll i isvaken. <3 
 
Prick varje dag under påskfirandet tog jag ett dopp i isvaken, såklart. :-) Fotografierna här ovan är från sista doppet i isvaken - sista doppet både för påsken och för vinterbadssäsongen. Jag visste inte då att detta skulle bli mitt sista dopp, men det var iallafall himla fint! Det var en lugn och vindstilla kväll och jag blev även bjuden på en vacker solnedgång! Som ni ser på fotografierna hade isen börjat smälta och på många ställen flöt isflak runt fritt. Dessutom hade svanarna till och med en egen liten pool att simma runt i mitt på isen.. :-) Jag hade ändå trott att jag skulle hinna med ännu ett dopp, men jag ska snart berätta en historia om vad som hände istället, haha! Over and out, isvaken. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0