OM MITT FÖDELSEDAGSFIRANDE

Snapshots från mitt födelsedagskalas. <3
 
Ett skepp kommer lastat med födelsedagsfotografier och därmed tänkte jag också berätta om hur jag firade min tjugosjunde födelsedag. Tisdagen den femte april blev jag alltså ett jordsnurr äldre och under dagen fick jag fina födelsedagshälsningar av massa gullisar samt kramar och överraskningar av mina kollegor. Till födelsedagsmiddag hade jag önskat mig tapas och det serverade min mästerkock förstås - tillsammans med champagne och en himla fin present. Vi avslutade födelsedagens firande med att boka en resa och det gjorde mig alldeles pirrig. <3 På lördagen fortsatte vi sedan firandet med ett födelsedagskalas. Prick hela familjen knackade på dörren för att fira mig och det var verkligen ett himla härligt kalas. Vi skålade i rosébubbel, skrattade massor och mumsade i oss av både sött och salt. Jag fick dessutom universums största och tyngsta paket av mamsen och papsen och i paketet låg en efterlängtad SMEG-köksassistent!! Jag var en himla lycklig och tacksam tjugosju-åring efter detta födelsedagsfirande, alltså. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0