OM DET LJUVLIGA PÅSKFIRANDET

 
Ett skepp kommer lastat med en hel drös med påskfotografier och därmed tänkte jag att vi skulle ta en titt på vad vårt ljuvliga påskfirande bestod av. Häng med!
En liten påskhälsning. :-)
 
Bästa mamsen ordnade den traditionsenliga påskäggsjakten och den var prick lika rolig som alltid!
 
SÅ fina gula påsktulpaner!
 
Massa häng utomhus i det ljuvliga vädret! Solen gav mig så mycket fräknar att jag såg ut som en påskhäxa i slutet av påsken. :-) 
 
Påskens allra sötaste lilla påskhare. <3 Så söt att man vill äta upp honom!!
 
En påskmiddag bestående av massa seafood. Mums!
 
Mera påskblommor - denna gång vackra påskliljor.
 
En ljuvlig påskpicknick ute på terrassen i kvällssolen. 
 
Den stora chokladskatten vi lyckades samla ihop under påskäggsjakten! Jisses så mycket choklad och annat mumsigt vi åt under påsken, haha!
 
En traditionsenlig påskvandring i stan. Jag blir nog aldrig trött på detta påskpynt. :-)
 
Några glada selfies framför påskbrasan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0