HOTELL MARSKI & CASA WAGNER

Under skolningsdagarna i Helsingfors bodde vi på hotell Marski och det satte verkligen en guldkant på vardagen. <3 Hotellet ligger mitt i stan så vi fick leva det ultimata stadslivet, vi blev bjudna på hotellfrukost varje morgon, vårt hotellrum var himla lyxigt och till min lycka fick jag ta ett bubbelbad varje kväll. Perfekt!
När jag sedan checkade ut från Marski, checkade jag istället in på Casa Wagner, hehe. :-) Jag brukar alltid bo hos bästa Erika när jag är i Helsingfors och denna gång var inget undantag. Erika håller dock på att flytta för tillfället, så fotografierna här ovan är från när vi hade en mysig date night på golvet mitt i allt flyttkaos. SÅ gosigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0