APRILDOPPET

Den första april checkade jag av aprildoppet på min ta-ett-dopp-varje-månad-streak! Precis som jag inte hade trott att jag skulle ta ett dopp i isvaken redan i december, trodde jag inte heller att jag skulle ta ett dopp i isvaken ännu i april. Men även detta dopp fick jag ta i isvaken! Nu är vi alltså inne på femte månaden av dopp i isvaken. Vilken vinterbadssäsong alltså! Iallafall. Den här dagen till ära tog jag inte bara ett, utan två dopp i isvaken - bara för att jag ville. Dessutom tog jag ett dopp alla andra dagar under veckoslutet också och under ett av doppen slog jag ett nytt rekord då jag för första gången stannade kvar i isvaken i sisådär tre (!!) minuter. Endorfinkicken efteråt var oslagbar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0