PICKNICK I KÖRSBÄRSPARKEN

Picknick bland alla körsbärsträd. <3
 
Alltså, jag fick verkligen universums bästa välkomnande i Helsingfors - samma dag som jag anlände till huvustaden började nämligen körsbärsblommorna att blomma i körsbärsparken!! Så det första jag och min älskade Erika gjorde var såklart att åka iväg till körsbärsparken för att fotografera körsbärsblommorna och ha picknick under körsbärsträden. Det var verkligen lika ljuvligt som det låter. <3 Vi blev även bjudna på det underbaraste sommarvädret, så jag fick njuta prick varje sekund av min första dag i huvudstaden. Jag hade verkligen inte ens kunnat drömma om en bättre början på denna resa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0