OM EN DAG PÅ STRANDEN

En stranddag med lilla sommarpinglan. <3
 
Hörni, vi har kommit fram till julimånad (wohoo, hehe) och nu tänkte jag berätta om vad första juli bjöd på. :-) Eftersom att jag själv får bestämma mina arbetstider och jag dessutom hade extra mycket frihet under sommaren, så bestämde jag mig för att denna dag hänga på stranden under dagen och jobba på kvällen istället. Man måste ju verkligen fånga en solig sommardag! Därmed bokade jag in en stranddejt med min storasyster och gullisen på fotografierna här ovan och sedan hängde vi på Gustavsborgs strand prick hela dagen. Vi solade, åt glass, plaskade i vattnet, lekte i sanden, simmade och hade picknick. Det var en himla härlig dag på stranden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0