OM ATT LEVA SITT BÄSTA LIV

Min första dag i huvudstaden fortsatte på samma fantastiska vis som den hade börjat! Vi begav oss in till stan och styrde så småningom stegen mot Allas Sea Pool. Där slog vi oss ner på den soliga terrassen och beställde in varsitt glas bubbel (och några drinkar, hehe). Efter en evighet i den kvävande coronabubblan kände jag äntligen att jag levde mitt bästa liv igen! Helsingfors, solen, bubbel, Erika, utsikten. Ååh. <3 När det blev dags för middag förflyttade vi oss till Holidays terrass och fortsatte att njuta av solen där istället samtidigt som vi beställde in lyxig pasta och vin. Mums! Därefter återvände vi hemåt alldeles höga på livet. Vilken dag, alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0