DEN ALLRA BÄSTA STARTEN PÅ DAGEN

Nu ska jag berätta för er hur den allra bästa starten på en sommardag ser ut för mig: Jag vaknar upp på mitt happy place och rullar direkt ut min yogamatta på bryggan. Sen gör jag en ljuvlig morgonyoga med ett spegelblankt hav som utsikt.
När morgonyogan är avcheckad dyker jag rakt ner i havet för ett svalkande och uppfriskande morgondopp. Därefter sitter jag på bryggan och torkar i solen medan jag njuter av lugnet och känslan efter ett dopp i det blå.
Slutligen tar jag med min lillasyster på en härlig morgonSUP medan havet ännu är spegelblankt. Sen när vi kommer tillbaka till land väntar en sommarfrukost på bryggan. Ungefär så. Och det allra bästa med detta är att jag vet att när jag vaknar upp nästa morgon får jag göra om prick allt igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0