OM LANDETS LÄNGSTA BRO & DE GODASTE DRINKARNA

En dag efter jobbet hade jag och min älskling bokat in en date night slash utflykt och destinationen var Replot, eller närmare bestämt Replotbron. Det var faktiskt första gången jag såg landets längsta bro sådär påriktigt, så det var ju verkligen dags! Först körde vi över bron bara för att checka av det och därefter åt vi middag på Berny's terrass med bron som utsikt. Jag beställde in en räksmörgås och en rabarbermojito och allting var himla gott. Rabarberdrinkar är verkligen de bästa drinkarna! När middagen var över körde vi över bron en gång till och därefter var vår lilla härliga utflykt slut för denna gång. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0