OM EN UNDERBAR VILLAVSLUTNING

Nu tänkte jag berätta om hur vi firade villavslutningen! Den dagen blev vi överraskade med strålande sol och från ingenstans återvände sommaren alltså precis till villavslutningen. Och jag var bara SÅ glad!! Jag trodde verkligen inte att vi skulle få en lika ljuvlig villavslutning som ifjol - men det fick vi faktiskt. <3
Vi började firandet på bryggan vid havet. Där skålade vi i drinkar som mamsen hade blandat ihop samtidigt som vi njöt av solen som värmde.
Därefter serverades det en villavslutningsbuffé på glasverandan! Allting var så himla gott och middagen varade hur länge som helst. 
Plötsligt var det dags för solnedgång och kvällen till ära blev vi bjudna på en alldeles magisk sådan. Solnedgång och spegelblankt hav - det är ju verkligen det vackraste som finns. <3
Precis innan solen gick ner rusade jag och ungen iväg för att byta om till simdräkt och därefter tog vi ett sista sommardopp. <3 Detta kan nog även ha varit sommarens underbaraste dopp. 
Avslutningsvis tände papsen kokkobrasan och där satt vi sedan och myste framför den tills det blev alldeles mörkt utomhus. Ååh, vilken ljuvlig villavslutning och sommarkväll det var. <3 Jag har tidigare skrivit om några av sommarens bästa kvällar, och detta var absolut en av dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0