OM EN HÖST-RECAP & SOLROSOR

En solrosbukett. <3
 
Hörni, jag har äntligen visat upp alla sommarfotografier och berättat allt om min sommar!! Men nu har det blivit dags för en recap på hösten istället, hehe... :-) Eftersom att jag blickat tillbaka till sommaren sisådär prick hela hösten så får ju lixom sommar-recapen bli en höst-recap nu också. Kommer jag någonsin att komma ikapp med livet igen? Det kan man ju undra, haha! Iallafall. Nu har det alltså blivit dags att berätta om septembermånad och den var verkligen fylld av himla många roliga och fina bravader. Första september inledde jag med att plocka himla vackra solrosor. Jag hade kört förbi detta solrosfält några gånger tidigare under mina jobbdagar, men denna dag bestämde jag mig även för att stanna och plocka med mig några solrosor. Att få plocka en egen bukett av solrosor är verkligen en guldglimt i vardagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0