MIDDAG & DRINKAR I HUVUDSTADEN

I septembermånad flängde jag verkligen runt i vårt land och sista veckoslutet i månaden återvände jag till bästa Helsingfors. Då jag och min älskling anlände till huvudstaden kastade vi bara in våra väskor på hotellrummet och därefter mötte vi upp våra saknade vänner för en fredagsmiddag. <3 Vi hade bokat bord på den lilla trevliga restaurangen Coma och middagen blev verkligen härlig! Vi började med att skåla i bubbel och därefter beställde vi in både förrätt och varmrätt samt några flaskor vin. Jag valde grillad mozzarellarulle och seafoodpasta. MUMS!
Efter många timmar på restaurangen styrde vi stegen mot Plaza för att fortsätta där med några drinkar. Vi hade det så himla trevligt och roligt, och det hade vi verkligen prick hela kvällen också. Ååh, vad jag saknar att bo i samma stad som dessa!! Vi satt iallafall kvar till stängning och därefter traskade vi tillbaka till hotellet, så att vi skulle vakna upp pigga följande morgon. Spoiler: Det gjorde vi inte, haha! Däremot vaknade vi himla glada och peppade ändå - det var nämligen dags för BRÖLLOP i Lovisa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0