ETT SISTA SEMESTERDOPP

Ett sista-dagen-på-semestern-dopp!
 
Alltså, jisses vad jag älskar att ta ett dopp i havet!! De senaste åren har jag verkligen simmat himla mycket under somrarna, men denna sommar njöt jag nog extra mycket av prick varje dopp. Här ovan bjuder jag på några fotografier från mitt sista semesterdopp. Denna dag var det bara fjorton (!!) grader i havet så det var väldigt uppfriskande, hehe. I somras tog jag ett dopp oavsett väder bara för att jag älskar känslan så mycket, och då jag insåg detta fick jag en idé till en ny liten utmaning slash streak. Utmaningar är verkligen min grej och jag är alldeles för envis för att ge upp, så nu är mitt nya mål att ta ett dopp i havet minst en gång i månaden prick varje månad i ett helt år. Så, nu har jag skrivit ut det och kan därmed inte ångra mig längre. ;-) Fyra månader down, åtta månader to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0