OM SOLIGA DAGAR I NOVEMBER

Jag var så förberedd på att novembermånad bara skulle vara mörk och grå, men denna november har verkligen överraskat med himla många soliga dagar. Jag tror bestämt att vi aldrig någonsin har fått så här många solstrålar i november som vi har fått i år. Åh, vad tacksam jag är för det. <3
Det här veckoslutet har vi fått njuta av soligt väder tre dagar i sträck och det har varit så himla ljuvligt! Dessutom har temperaturen sjunkit till minusgrader nu, vilket betyder att det är så där härligt krispigt i luften. Igår tog jag och min älskling en promenad längs med havet och stranden för att fånga detta!
Det var alldeles frostigt utomhus och den första tunna isen hade lagt sig på havet. Trots det var det några båtar som vågade sig ut. Jag hade med mig kameran och knäppte massa fotografier medan vi traskade, så jag tänkte bjuda på mer krispiga fotografier sen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0