OM NÅGRA DAGAR PÅ MITT HAPPY PLACE

Mitt happy place. <3
 
I slutet av oktober tillbringade vi några dagar på villan slash hos mamma och pappa slash på mitt happy place. Jag blir alldeles förvirrad över vad jag ska kalla det nu när mamsens och papsens drömhus snart är färdigt och det på samma ställe kommer att finnas både deras hem OCH vår villa. Jag får väl helt enkelt bara kalla det mitt happy place. :-) Iallafall. Vädret ville mest bjuda på regn, dimma och gråa färger, men det var lika ljuvligt ändå! Vi åt goda middagar, tog några dopp i havet, sov första natten på övrevåningen i nya huset, firade min älsklings födelsedag, skruvade ihop samt flyttade massa möbler, bakade tårtor, badade badtunna, tvättade alla miljontals (hehe) fönster i huset, bytte till vinterdäck på min bil, hälsade på hos älskade momi och hade myskvällar. Ungefär så! Jag hade inte varit på mitt happy place på sisådär två månader, så det var verkligen underbart att äntligen få tillbringa några dagar där. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0