OM MIN ÄLSKLINGS FÖDELSEDAGSFIRANDE

Min älskade Bill fyllde år i början på november och vi firade honom en hel vecka i sträck! Vi tjuvstartade födelsedagsfirandet med en födelsedagsmiddag på Bock's. Där åt vi trerätters middag och drack deras egenbryggda öl och cider. Stället var väldigt mysigt och min cider var himla god! Någon dag senare bestod firandet av lyxmiddag och Bills favorittårta tillsammans med mina föräldrar. Jag ska visa fotografier på tårtan lite senare. :-)
På Bills födelsedag, den andra november, firade vi med hemlagad middag, presenter och födelsedagstårta. Tårtan på fotografierna är en daimcheesecake med dulce de leche! Avslutningsvis kom mina systrar på födelsedagskalas följande dag och då bjöds det återigen på födelsedagstårta. Hur många födelsedagsmiddagar och födelsedagstårtor får man egentligen fira sin födelsedag med? Himla många, tydligen - men det är han värd. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0