OM ETT VECKOSLUT MED FINBESÖK

En annan pärla jag har fått tillbringa mycket tid med i höst, trots att vi bor långt ifrån varandra, är min älskade Isabella. <3 Hon (och hennes Calle) kom också och hälsade på hit till Vasa, och tänk vilken lyx det är att bli bortskämd med finbesök alltid nu och då!
Visst kan man inleda lördagsförmiddagen med bubbel? Det gjorde vi allafall! Efter att ha traskat runt i stan en stund slog vi oss ner på Pharmacy House och där fikade vi med både sött och salt samt skålade i bubbel. Jisses så ljuvligt!
Det finns verkligen ingen annan än Isabella som älskar att fotografera lika mycket som mig, och därför knäpper vi verkligen otroligt många fotografier då vi är tillsammans. Vi blir lixom aldrig trötta på varken fotograferingen eller varandra (hehe), så det är en perfect match! Här var det dags för lite höstfotografier. :-)
På lördagskvällen vankades det middag hemma hos oss och det var nog höstens trevligaste middag! Bill bjöd på sin berömda paella, vi drack himla många goda rödviner, samtalsämnena tog aldrig slut, efterrätten bestod av kladdkaka med hallon och vi skrattade så att vi fick ont i magen. 
På söndagen tog vi en lång sovmorgon och därefter var det dags för sightseeing och mera fotografering. Isabella hade aldrig varit i Vasa tidigare, så hon ville se lite mera av staden.
Jag har tyvärr inte så många fotografier att bjuda på från denna photoshoot, eftersom det blåste både hårt och kallt. Haha! Därmed blev fotografierna inte så lyckade, men vi hade roligt ändå. Det påminde lite om den gången när vi skulle fotografera på Villagatan i Helsingfors någon gång under vintern, och även om vi höll på att frysa ihjäl kunde vi inte sluta fotografera. :-)
En fika på Espresso House var det sista bravadet vi hann med innan det var dags att skiljas åt. Efter en kall promenad beställde jag in höstens och vinterns första varma kakao, så nu är säsongen igång! 
Tack för besöket och tack för att du är du. <3 Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0