OM EN BABY SPRINKLE

En baby sprinkle & hemmaspa! <3
 
Efter söndagens fotografering trodde min storasyster att hon bara skulle komma hem till mig för att se igenom fotografierna vi hade knäppt, men istället överraskade vi henne med en baby sprinkle! Ungen hade kommit över på förmiddagen för att hjälpa mig att fixa i ordning allting, och medan jag sedan var och fotograferade hade hon släppt in alla andra vänner. Vi lyckades verkligen överraska och baby sprinklen var så mysig. :-) Vi hade trollat ihop en baby sprinkle med hemmaspa edition och vi skålade i bubbel, lekte lekar, gjorde ansiktsmasker, åt massa gott småplock, hade fotbad, tävlade i frågesporter och gjorde manikyr. För att få den riktiga spakänslan satte vi även på lugn musik i bakgrunden samt tände ljus i hela lägenheten. Efteråt var min storasyster en väldigt överraskad, glad och tacksam blivande tvåbarnsmamma. <3 Ååh, vad jag älskar att överraska andra och se hur glada de blir! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0