NOVEMBER ÄR HÄR

Alltså gullisar, vi har slutligen nått fram till novembermånad både i livet och på bloggen! Jisses, vilket recap-äventyr det blev, haha. :-) Dagen till ära tänkte jag faktiskt bjuda på en uppdatering i nutid, även om mina senaste dagar inte alls har varit speciella. Den här veckan har jag verkligen inte gjort något annat än jobbat hittills. Jag har haft några galet långa dagar på jobbet och igår jobbade jag från nollsju femton till nitton fyrtiofem. Idag checkade jag ändå ut vid aderton trettio och nu är jag mer än redo för ett förlängt veckoslut. <3 Jag har nog kanske aldrig någonsin varit så här glad över att ha en ledig fredag framför mig, hehe! Med det sagt ska jag krypa ner i sängen nu och sedan väntar en lång välförtjänt sovmorgon imorgon. Ååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0