OM ATT LEVA I EN LYCKOBUBBLA

Hälsningar från älskade Helsingfors!!! <3 Jag kan knappt förstå att jag faktiskt äntligen är här nu och att jag dessutom får stanna i himla många dagar! Onsdagen var en alldeles underbar dag - vi blev bjudna på den allra första sommardagen och jag fick äntligen sätta mig på tåget till mitt älskade Helsingfors. Nu när jag har fått coronavaccin och coronasituationen överlag verkar vara lugn i hela landet, kände jag att jag vågade åka iväg för att njuta av huvudstaden och träffa mina saknade stjärnor. <3 Jag har verkligen längtat ihjäl mig det här senaste året och alltså ååh, vad jag var lycklig när tåget rullade in på järnvägsstationen. Nu har jag fullt upp att leva mitt bästa liv och att njuta till max. Jag försöker verkligen fånga prick varje sekund. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0