ETT DRÖMHUS PÅ MITT HAPPY PLACE

Hörni, under de senaste månaderna har det hänt en grej på mitt happy place och jag har inte hunnit skriva om det förrän nu. Det är nämligen så att mamsen och papsen håller på att bygga drömhuset!! De ska alltså flytta ut från huset i stan och flytta in i huset på mitt happy place istället. De senaste gångerna vi har varit i Kristinestad har vi därmed tillbringat mycket tid på bygget för att hjälpa till så mycket som möjligt, och det kommer vi såklart även att göra nu framöver. Huset blir verkligen så himla himla fint och utsikten är magisk. <3 Jag längtar så mycket tills allting är färdigt!! Får man flytta hem tillbaka till föräldrarna när man är tjugosex år? Frågar åt en vän. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0