EN EFTERLÄNGTAD OSTBRICKA

En lyxig ostbricka. <3
 
Lördagen var en himla härlig dag! Jag fyllde dagen med en skön solskenspromenad och många soliga timmar på balkongen medan jag väntade på att klockan skulle slå nitton nollnoll. Vi hade nämligen bokat i en mycket e f t e r l ä n g t a d date night med mina saknade pinglor och den skulle ske lördagskvällen till ära. På grund av coronakaoset har våra mattraditioner haft paus prick hela tjugohundratjugo och jag var till och med tvungen att kika tillbaka i mitt bloggarkiv för att kolla upp när vi senast faktiskt träffades prick hela gänget. December tjugohundranitton!! Denna date night var alltså mer än efterlängtad. <3 Under sisådär ett och ett halvt år hinner det hända en hel del (även under ett coronaår) och bland annat har Julia hunnit bygga ett hus och det var alltså dit vi var bjudna denna gång. Efter en rundtur i det nybyggda och fina huset ställde vi oss i det gigantiska och ljusa köket för att trolla ihop en lyxig ostbricka. På fotografierna här ovan ser ni resultatet. :-) Medan vi avnjöt allt det goda babblade vi ikapp om allt från ansiktsmasker, poddar och havstomter till gymnasieböcker, semestrar och städning resten av kvällen och natten. Ååh, vilken underbar date night och nu är vi verkligen igång med mattraditionerna igen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0