UTOMHUSFIKAT ÄR BÄSTA FIKAT

Kanelbullar och varm kakao. <3
 
Åh, vad det är mysigt att fika utomhus! Jag har verkligen uppskattat all utomhusfika extra mycket i vinter, speciellt när den här jävla (ursäkta) coronan f o r t f a r a n d e härjar i världen och man tillbringar mycket tid ute i naturen och i den friska luften.. Varm kakao och en god bulle ute i den krispiga luften slår faktiskt rätt så mycket! Sen har jag också tappat räkningen på hur många koppar varm kakao jag har druckit under denna vinter, men det är ju bara så himla himla gott. :-) Fotografierna här ovan är från en solig eftermiddag då jag tog med mig ungen och min älskling på en utomhusfika vid stranden. Ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0