OM SOL, BALKONGHÄNG, MAT OCH VECKOSLUTSPLANER

Livsnjutaren!
 
Godmorgon på er! Som ni såg blev vi bjudna på såå ljuvligt väder igår. Jag jobbade hemifrån, åt min lunch på balkongen, traskade iväg till jobbet en sväng med sneakers på fötterna, hade AW med rosé på balkongen och var glad över både sol och fredag. Ungefär så. En ordentlig vinter i all ära, men inget slår en värmande sol ändå. <3 <3 <3 Jag kände verkligen ett himla lyckopirr! På kvällskvisten satt jag och njöt ute på balkongen i kvällssolen med ett vinglas i handen medan min mästerkock stod i köket i flera timmar och lagade mat. Att bo med honom är som att få gå på restaurang varje dag. Jag får önska prick vilken maträtt jag vill och sen får jag det bara serverat. Så bortskämd, men så tacksam!! <3 Igårkväll bestod middagen iallafall av asiatiska bao buns och ikväll bjuds det på indisk palak paneer - mums! På tal om balkongen, så har jag inte rört den sedan vi flyttade in här (förutom att jag bara slängde dit alla rottingmöbler), så det tänkte jag faktiskt ta itu med nu under veckoslutet. Jag har sisådär ingenting inplanerat de kommande dagarna, så jag ska bara fixa och pyssla i lägenheten samt testa några nya DIY-projekt. :-) Hoppas att ni har ett trevligt veckoslut! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0