OM EN SISTA SKIDTUR

Säsongens sista skidtur. <3
 
Oj, vad dagarna har seglat förbi denna vecka! Jag har haft långa dagar på jobbet och har därmed inte haft tid för så mycket annat. Idag fick jag dock checka ut från jobbet sexton nollnoll och då tog jag ungen under armen och så begav vi oss iväg på säsongens sista skidtur. Jag har verkligen älskat att skida denna vinter, men det är väl kanske ändå dags att avsluta skidsäsongen när skidspåret börjar se ut som här ovan, haha! Det var iallafall en himla ljuvlig skidtur i strålande sol. <3 Förövrigt är jag så himla glad över att jag investerade i en ny skidutrustning - det var verkligen vinterns bästa köp!! Det blev långt över tio skidturer, jag har testat tio olika skidspår och jag ger vinterns skidkarriär tio av tio skidstavar. S u c c é !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0