OM EN PERFEKT SOLIG FREDAG

Terrassinvigning. <3
 
Alltså ååh, min fredag var alldeles alldeles perfekt!! Eller egentligen hade jag faktiskt en himla bra-ig jobbvecka överlag också! Det var sportlov här under veckan som gick, vilket därmed betyder att jag ä n t l i g e n hade en lugnare jobbvecka. Jag har jobbat i hundratioprocent sedan jag började på mitt nya jobb, så detta var ändå himla välbehövligt! Iallafall. Jag inledde ju veckan med en ledig dag och därefter blev det bara bättre, hehe. Många jobbdagar fick jag tillbringa tid utomhus i solen med olika vinteraktiviteter och det var så härligt.
 
Fredagens jobbdag började jag med några timmar på jobbet, därefter tog jag en ljuvlig skidtur på tio kilometer och sedan avslutade jag med att jobba hemifrån på en solig balkong (!!) under eftermiddagen. Jobbdagar som denna kunde man ju ha lite oftare.. :-) I och med fredagens skidtur nådde jag även vinterns mål angående skidåkningen. Tio skidturer - check! För att maxa den underbara fredagen tog jag ännu min älskling under armen och så begav vi oss till Faros terrass för att inviga terrassäsongen. Terrassinvigning i början på mars!! <3 Jag firade med varm kakao OCH bubbel. Nu blev ju berättelsen om min perfekta fredag en himla roman innehållande massa ljuvliga ord och utropstecken, men alltså jag lever ju verkligen ännu på denna dag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0