OM EN LJUVLIG SÖNDAG I MARS

 En solskenspromenad i vårvädret. <3
 
Förra söndagen var en himla ljuvlig dag! Min söndagmorgon bestod av sovmorgon och yoga och därefter tillbringade jag resten av förmiddagen med ungen i skidspåret. Vi hann faktiskt testa två nya skidspår under veckoslutet! När jag var hemma igen avnjöt jag en god brunch och tittade på serier med min älskling. På eftermiddagen kikade solen fram och då bestämde vi oss för att gå ut på en promenad. Vi gick längs med stranden och pausade även för att sola lite i varsin solstol. Det var ett riktigt pangväder och solen värmde så skönt. :-) På kvällskvisten skulle Bill se på fotboll, så under tiden lyxade jag till det med hemmaspa. Hårfärgning, pedikyr, bastubad, bodyscrub, ansiktsmask och bodylotion. Jag kände mig som en ny människa efteråt, haha! Slutligen avslutades söndagen med pizza och rödvin - såå mysigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0