OM EN KVÄLL MED MARIMEKKO OCH MINA SYSTRAR

För sisådär en vecka sedan hade jag en lite lyxigare torsdag. Jag hade bjudit över mina systrar för lite kvällsmys samtidigt som vi skulle delta i ett evenemang med Marimekko och Frukostflickorna som ordnades online. När mina systrar knackade på dörren hade jag plockat fram lite smått och gott att mumsa på och såklart hade jag dukat med Marimekko kvällen till ära, hehe. :-) Under evenemanget fick vi virtuellt följa med en inspirerande modevisning och en trevlig presentation av alla nyheter på Marimekko och efteråt fick vi också hämta varsin goodiebag från butiken. Marimekko har verkligen så himla mycket fint nu och högst upp på önskelistan står en Marimekko-väska. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0