OM ATT FÅNGA DE SISTA MINUSGRADERNA

Varmt + kallt = sant!
 
Den kallaste dagen förra veckan begav jag och min fotograferingsvän Marie oss iväg på ett fotograferingsäventyr i solnedgången. Vi skulle nämligen fotografera lite magi med hjälp av kokhett vatten och iskalla minusgrader ute på isen. Jag hade velat testa just det här hur länge som helst, så när Marie hörde av sig och frågade om jag ville hänga med på detta fotograferingsäventyr var jag inte sen med att tacka JAA! :-) Här ovan ser ni resultatet av himla mycket teamwork och himla mycket magi. Visst blev det otroligt häftiga fotografier! Vi hade dessutom himla roligt och det kändes fint att få förgylla vardagen lite. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0